2011年7月28日 星期四

[4] 泰國五天之旅(Day3)

2011年6月26日,睡醒喇,早晨! 









食個豐富早餐先,好多款式呀,仲好好味添!

我掛住食,唔得閒,所以都係隨意影下d食物相交貨就算,哈哈!





麵包類真係好好食,最衰太飽吃不下!





早餐連芝士都有,勁! (我當然有食啦!)





中式點心都有架,燒買都好味道!







益力多都有咁多口味擇。



行出餐廳,外面就係泳池。



食飽飽,返房hae下先,我攞左支益力多上房。



睇下電視先。



間酒店的外觀。



hea左陣,我地就出發去按摩,黎到泰國當然要試下正宗的泰式按摩啦!



個場好靚,有好多外籍人士都來的。



首先到接待處登記付錢先,然後等叫名(待左7-8分鐘左右),會有職員帶領到房間去,好有規模呀!







泰國香薰油好出名,不過今次我不是油按,我要試下泰式按摩先,讓我副骨頭鬆一下!



首先職員會叫我們換上拖鞋,才可上房間。



入到房間,換上衣服,就可開始。





按完摩,好舒暢!

起程去Or Tot Kot街市食lunch。

去到街市,首先買蔗水飲,然後食左包燒豬頸肉,等人齊就再食榴槤,正呀!!



















































必食的串燒,正呀! 每次我來到都必食的。







魚蛋河的河粉都好好味。



泰式蝦。(流口水中)



我地回程時,仲買左一包菠蘿及好多盒的芒果糯米飯返酒店食!

食飽飽,我們就分批行街街,有些團友就行對面的翟道翟假日市集,有些就拿食物返酒店休息。
因為我已經去過兩次了,而且天氣非常熱,所以我係返左酒店休息。

以下係團友係翟道翟假日市集所拍的。













我返到酒店,睡了一會,睡醒剛好團友們回來了。
我地就一起出發到Siam Paragon商場食晚餐。

你睇下係泰國的麥當勞叔叔歡迎我地呀!







商場內的下層有一個大型的室內水族館,我好幾年前已睇過了,好似香港海洋公園內的水族館咁,不過今時今日的票價實在太貴了,所以唔抵看!



我地就去左商場內的FOODHALL食晚飯。

海南雞飯,好似比我之前食果幾次差左,唔知係咪俾雞胸位置,我覺得鞋左D。



豬脾飯。



炒河粉。



魚蛋河。



食飽飽之後,我地就行去Central Word商場,血併NaRaYa蝴蝶袋。(當地人叫曼谷包)

用來做手信,個個女士都喜歡! 



入到間舖有好多人,分別有大陸人、港人、外籍人及日本人都有。(大陸人士較多,而他們買的都是最多)

個個都手拿一個籃,籃內放滿自己所選購的袋子!

店內袋子款式有好多,個個都係人群中行來行去,選購自己心水的袋子。(好開心呢)






沒有留言:

張貼留言