2011年7月27日 星期三

[2] 泰國五天之旅(Day1)

2011年6月24日,開心出發去泰國玩! 
好開心今次可以同咁多位團友一齊去玩!
我地係自遊行,共十一人,分別八個大人三個小孩。
因為係早機,所以未天光就要起身,塔的士到機場去。


我地係塔泰航機,飛機早餐都尚可,不過我地已係機場食左個翠華早餐打定底,哈哈!


到左曼谷機場,我地買電話卡先,因為方便聯絡,亦可上網。


可愛的Cherry & Kitty。



還有好型仔的King Kong弟弟。



司機係機場舉牌等待我們,我地就出發去芭提亞。


是次book的12人車,座位好舒適及寛闊。


話咁快就到左芭提亞了,我地今次入住的酒店係Ibis hotel。
呢間酒店行簡約路線,主要係乾淨及方便。


房間不是很大,但感覺舒適。


我地只係住一晚,因為明天就一早出海玩。



我地放低行李,就外出食午餐。
太好陽光了,King Kong弟弟戴上他媽媽的太陽眼鏡,哈哈!



我地塔呢款車去大型商場搵食,你睇下Kitty同Cherry幾快上車。




大家都肚餓了,我地去左係日本野。



定食套餐又豐富又好味,都算抵食架!



我叫左杯鮮搾士多啤梨汁,超正!


泰國的七喜。



炸蝦天羅。



魚生。


飯卷。



有雞有魚有蛋。


炸物。


麵豉湯。


炸豬扒。



燉蛋。



食飽飽,返酒店hea下先,再去泳池游水。

個個都好開心暢泳。







游完水,休息左一陣就行下市集,之後就去食晚飯。





黎到泰國,當然要食下正宗泰菜啦。
呢間餐廳名叫做頌塞,好有泰feel,好似置身於小花園中,係開揚式隔局,所以係無冷氣的,點解泰國人唔驚熱架? 好彩都有風扇。

咁熱,當然要飲椰青降下火啦,好清甜呀! 正!!!!!!!!!!!!!!!


沙嗲串。



泰式炒蜆。



泰式炒濕河。


泰式蠔仔煎蛋。


泰式炒飯。



泰式火燒雞。


職員點火喇!

.

好味呀!


泰式青木瓜沙律。


我一食就愛上這碟蒸爐魚,少少酸辣味,胃口大開,而且魚肉非常滑!!!!!


泰式蝦餅。


生果有兩碟山竹,非常鮮甜!! 超正!!!!!!!!!!!!1



食完飯,我地就行左一陣BIG C,買一些日用品及生果,之後就返酒店休息,因為明天要出海玩了。

小秘密 : 因為有幾個團友都喜歡食榴槤(包括我),結果就偷運了返酒店慢慢嘆,嘻嘻!(唔同講俾人知呀!)


1 則留言:

  1. 我想問如何訂車去芭提亞?,
    幫幫手,我聖誕去
    [版主回覆12/07/2011 11:18:55]http://www.thailandfans.com/forum/viewthread.php?tid=64778&extra=page%3D1
    http://www.thailandfans.com/forum/viewthread.php?tid=43552&extra=page%3D1
    希望幫到你啦^^

    回覆刪除