2011年7月28日 星期四

[5] 泰國五天之旅(Day4)

2011年6月27日,今日可以慢慢享受早餐,因為時間充裕。



早餐後,係酒店大堂周圍影下相。









我地因為要去四面佛拜神,所以出去先,之後食午飯時才匯合。

曼谷真係好塞車喔!



行經的商埸,好美麗的吊燈呀!





這就是四面佛了。



有四面的,所以要四面拜。



每人買一set 拜神用具,有香燭、花同蠟燭。



有些人會俾錢請旁邊的歌舞人士跳舞,好誠心呀!



有咩心事,你誠心向神講,神會幫助你的。

之後用聖水洗洗手。



小提示 : 願望達成的話,不要忘記去還神呀。

拜完神之後就去左big C 行下。



我再要去對面的Central Word商場,買多幾個蝴蝶袋。



快速買完之後,我地就約埋團友們係唐人街的林真香店舖集合!

這就是唐人街。



個個都係林真香入左好多貨,有濕魷魚、椰汁糖、肉鬆條、魷魚絲、芒果乾.......太多不能講晒!

職員會幫我地入箱,足足有5、6箱,他會幫我地送到我地間酒店度,所以唔洗攞住一袋二袋周圍行。

掃完貨,就去醫肚,我地去左銀都係午飯。

炒菜苗。



炸蝦卷。




炒通菜。



胡椒炒蟹。



咖哩炒蟹。



蒸爐魚。



超巨型的乳豬出場喇!








食左d皮之後,職員就將佢d肉拿入廚房用薑蔥炒。
,唔係無位了,好Full喔!,唔係無位了,好Full喔!


食飽飽之後,就分路玩,有些去按摩,有些去行街。

好彩之前係香港Book,唔係一定會無位!

我周圍影下,入到去既感覺好Relax!











男士們就做泰式按摩,我地女士們就做package,包括有全身磨沙、自選香薰油按摩及草球按壓。

(聽到都知舒服!)





我地按摩既時侯,另一邊就周圍影相。

三個細路真係好上鏡。



























晚上,我地去左姐娥餐廳食正宗泰菜。

呢間係網上好出名,稱為最好味的!



.

呢個大蝦沙律係必食的,個個都話正!





泰式生蝦。





熟蝦。



炒菜。



爐魚。



冬陰功湯。 (好好味!)



煎蠔餅。



紅燒翅。



上湯翅。



雞。



呢餐真係好滿足!!

沒有留言:

張貼留言