2011年7月28日 星期四

[3] 泰國五天之旅(Day2)

2011年6月25日,一早起床,就到酒店內餐廳食自助早餐。
自助早餐的味道及款式一般般啦,期待出曼谷住果間五星級酒店多d。
早餐過後,我地就開心出海玩!
我地之前已經book好左,會有職員係酒店接我們。
我地坐6-7分鐘車程就到了海邊,等待上快艇去島玩。
雖然我唔係第一次坐快艇,而且本身都無咩暈船浪的,但係都有d頂唔順。
因為真係好大浪,真係好拋,所以建議本身都頂唔順既人,最好上船前要準備定膠袋。(下船時見到一個外籍女人係度嘔,她又無自備膠袋,我見到都想嘔 -_-")
今次戴左我地去左一個叫做月光島的島,而不是平時跟團會去的那個珊瑚島。
月光島少人d,多數係自遊行人士會去的。
落左船,會有人問我地想玩d咩,如降落傘、香蕉船、水上電單車及海底漫步等活動。
我地就話游下水先,有需要就會玩。

你睇Cherry幾開心係度暢泳!


Kitty好喜歡玩沙喎!


King Kong弟弟好識嘆,係度曬太陽!


我係香港真係好少去沙灘游水,因為太多人了~






好喇! 到我地d大人玩香蕉船既時間! (其實我又貪玩又驚)


足足反左3次,我仲整損左眼尾添,其實都好危險下,哈哈!


玩完我地就食午餐,有湯有飯有菜有魚,都唔錯!
可能玩累了,所以覺得味道都ok! 特別係條炸魚,好好味!

下午再游下水、玩下沙、周圍行下,到大約4點就坐船離開。



返到酒店,係對面買左個芒果糯米飯食,非常正!!!!!!!!!


我地食完芒果糯米飯,就要即刻塔車出曼谷。
呢程車大約兩小時,好多團友都係車上睡著了,包括我,可能大家都玩得太累了!

到左曼谷,我地住係Anantara Bangkok Starthorn Hotel,係一間酒店式住宅,房間非常極之大!

一進內,就見到飯廳。


之後就客廳。


再跟住係露枱。


係客廳再向左轉入走廊位,左方有廁所+浴室,右方有一間二人房,而前方就係有一間好大既套房(我睡此)。


套房內有張好大的床,床邊有疏化,床對出有電視及化妝枱。


而且套房內有浴室,浴室內有浴缸、洗臉位、浴缸及廁所。
設備非常好!!


大家hea左陣,就外出食晚飯,是次晚飯會去建興食。
我很喜歡食建興的咖哩蟹,因為甜甜地,撈飯食係最正!!!

首先來的係炒通菜。


泰式炸蝦餅。


泰式炒唔知咩菜。(唔記得個名)


粉絲大蝦煲。


炆豬手。



燒魷魚。


煎爐魚。


主角來得遲左,泰式咖哩炒蟹。


你睇蟹拑幾大隻。


食飽飽,我地就行去BTS站,大約10分鐘左右,消化一下肚內的食物。








晚上,我條頸好痛,應該係玩香蕉船時扯到,所以我提醒大家,下次玩香蕉船之前應該要做定熱身,唔係之後就好痛苦!
返到酒店,很累了,食左粒止痛藥就即睡zZZZZZZZZ


沒有留言:

張貼留言