2012年4月9日 星期一

[153] 復活節假期 (09-Apr-2012)

復活節假期期間,我同老公相處時間多左,開心自然亦會食得多野。


Haagen-Dazs 士多啤梨雪糕,好味!



呢包粟米湯波波係阿信屋換返來的,甜甜地,好香粟米湯味! (價值: $9)



*******************************************************************************



見到Mc Cafe的電視廣告,有<豆奶抹茶>新飲品,好吸引我去試呀!

咁我星期日就去買來試下,的確好香豆奶同抹茶味,唔錯唔錯!

 

可加錢配甜品或三文治。



荃灣綠楊坊對出有個好大個既Miffy呀!



可惜當時只得我自己一個,否則我實同miffy合照,哈哈!



星期日,我、老公&好友,三人上深圳按摩食飯。

係荃灣塔專巴去皇崗口岸過關。

之後就係皇崗塔公車到水圍,我真的很久很久無塔過國內的公車了,所以就拍張相。



兩蚊一個人,有個姐姐係車內收錢的,俾左錢就俾張飛你。



下車後,我同老公就去左<人人樂超級市場>買香料,多款同價錢平! 



買完之後,就按摩輕鬆輕鬆!

輕鬆完,就係時候食飯了。

酥炸九肚魚



豉椒炒蜆



蒸豆腐羹



西蘭花炒鮮魷



豉油皇炒蝦



咁就開開心心又一DAY!

*******************************************************************************


今晚,老公又下廚了。(我真有口福!)

節瓜豆卜肉碎



番茄肉碎蛋



蒸茄子



雞扒炒菇



*******************************************************************************


最後,多謝晒親朋好友給我的萬寧印花,我儲夠35個了,加$139換左個粉紅色HelloKitty枕頭了。

不過要6月底才有貨。

 

沒有留言:

張貼留言