2012年4月20日 星期五

[159] 韓國生生湯烏冬 (20-Apr-2012)

超推介的<韓國生生湯烏冬>,真係好好味架!

我第一次食係新年時,當時係我朋友去完韓國買俾我的,食完後好回味!

之後行經<一田>,見原來係有得賣的,但當時家裡仲有好多出前一丁(黑蒜味),所以都係下次先買!

再之後,知道原來<阿信屋>都有得賣,我就去買啦! 點知賣晒! (可能係我去果間舖賣晒)

今日我行經TASTE時,俾我發現到都有得賣呀! 我就即刻買番包先! ($17.5/包)



我仲買左士多啤梨($19.9)&台灣十穀粥($8.9)。



********************************************************************************

早兩日,我都試左新加坡叻沙,唔知係咪我唔識煮定係煮法錯左,煮完好似好杰身咁既??


落左兩隻餃子,再配埋五花茶,哈哈!


沒有留言:

張貼留言