2012年4月13日 星期五

[156] 家庭聚餐+家人的手信 (13-Apr-2012)

今晚家庭聚餐。















細家姐整的花生豬手,好味呀! 

 



大家姐整的班蘭蛋糕,好味呀! 


超鬆軟!


大姐夫整的雜果涼粉。(涼粉係出自星加坡)


真係超超超正呀!!!!! 涼粉好Q!!!!! 我俾100分呀!!!!! 我食左兩碗!!!!! (好想再食呀!!) 



到介紹阿哥一家去台灣的手信,一家一袋。(袋上寫左名字的)

 

仲有太陽餅同鳳梨酥。(盒子外觀)



4家人平均分的。( 內觀)



采棠肴品牌第一次食,很好味呀!



地址如下: 

 

此是我家的手信(銀色袋內),會同大家一齊分享! 



蜂蜜蛋糕,食用期限一星期,包裝同口感都同聖瑪莉的很相似。



特別多謝呢個十分天燈。



我的櫃頂又多一個了。



而家總共有7個喇! YEAH!


到介紹大家姐一家去星加坡給我家的手信。

豬肉乾&叻沙麵。

 

好可愛的熊仔匙扣及獅頭磁石呀,我好喜歡呀! 



最後,好多謝大家姐一家及阿哥一家的旅行手信。




沒有留言:

張貼留言