2012年4月27日 星期五

[163] 預兆 (27-Apr-2012)

係兩個月前,我發覺我右手手掌中間位置,好似有一點好淺色的黑色物。

起初我仲以為係我手有污垢,但原來不是。

咁我就不太理會,點知掌中黑色物就越來越深色。

就成為了墨! 點解會無端端會係手掌中生墨架??? 係有什麼成因???? 定係有什麼預兆????

心裡真有點不安!  

呢排我因為剥智慧齒事件好擔憂,而且牙肉同淋巴位有點腫痛,所以形住有不幸的凶兆。

唔通我會死?? 我真係唔想咁早死住呀! 我有好多野都未做架! 



*******************************************************************


轉話題 : 

今日中午我又煲粥食,今次係粟米肉碎蛋粥,好味道呀! (自己讚自己) 哈哈!

好想買油炸鬼同牛利酥配粥食添! 不過驚會好熱氣令牙肉更腫痛。


**********************************************************************


近日都追看<三國>,真係好好睇呀! 呢幾集諸葛亮終於出場喇! 

另外,好似遲D會有套<楚漢傳奇>,我都會必睇!  (心中暗喜項羽是他,嘻嘻!)

 

沒有留言:

張貼留言