2011年8月4日 星期四

[12] 愛護牙齒 (04-Aug-2011)

早兩星期前,我BOOK左今日去洗牙。

洗牙前,食個美心快餐的香檸雞扒飯先,嘻嘻!



我由細到大都好驚去睇牙,特別聽到吱吱聲的機器聲,我就怕怕。

今日洗牙時,牙醫讚我刷牙刷得幾好,雖然無用牙線,不過都唔錯。

醫生睇番我之前的紀錄,他說十多年前我第一次來睇牙時,D牙好差,如果要俾分,佢話唔合格之餘,仲係 U grade 添!

不過而家好好,他俾合格,係D 
grade ! 

所以我覺得愛護牙齒真係好重要,小時既我就係無刷好牙的慨念,所以晚上有時唔刷牙就訓,到有蛀牙時,由驚脫牙,所以死忍同食止痛藥。

而且無每年洗牙,所以就有牙石,有牙石就會有牙周病。果時真係咩都唔識,以為洗牙會越洗越鬆,刷牙時流血又唔理,其實呢d觀念係大錯特錯!

想唔流牙血,就係要洗牙,洗牙會洗走牙石,之後就係要刷好d牙,正確方法同牙刷都好重要! (細心用心的刷)

我係用尖尖尖的! 因為夠尖,所以刷到牙蓬位。



至於牙膏,我用高露潔的。



我每天都一定會刷2次牙(早晚),刷完牙會用漱口水!



不過我真係唔係好識用牙線,所以有時我會用牙刷棒代替牙線棒。(間中用)





最後我還會用舌頭刷的。



咁就乾淨晒! 



大家要愛惜你的牙齒,它是跟你一生一世的!





洗牙目的 : 清除積聚在牙齒表面的牙菌膜、牙石和牙漬,減少患上牙周病的機會。

程序 : 用超聲波洗牙機,將牙石清除。之後
以牙科用浮石粉打磨牙齒表面,或利用空氣將細小的蘇打粉末﹝碳酸氫鈉﹞混合物與水混合後,由噴嘴高速噴向牙齒表面,去除牙漬及保持牙面平滑。(過程大約15分鐘)


牙刷斜放在牙齦邊緣 : 

由於牙菌膜最易積聚在牙齦(牙肉)邊緣的齦溝內,因此刷牙時要把牙刷斜放於這位置。

必須有次序地刷牙 : 

1. 先刷上、下排牙齒的外側面,把牙刷斜放在牙齦邊緣的位置,以兩至三顆牙齒為一組,用適中力度來回移動牙刷。

2. 然後再刷牙齒的內側面,重複以上動作。

3. 刷門牙內側面的時候,牙刷要直立放置,用適中的力度從牙齦刷向牙冠。

4. 最後要刷咀嚼面,把牙刷放在咀嚼面上前後移動。


注意事項 : 

即使能掌握刷牙技巧,也要選用合適的牙刷和牙膏。

刷牙只能清潔牙齒表面的牙菌膜,要清除牙齒鄰面的牙菌膜,便要使用牙線或牙線叉。

要有效預防蛀牙,應先用牙線,然後刷牙。

(資料參考自: 衛生署 牙齒俱樂部網頁)








沒有留言:

張貼留言