2011年8月14日 星期日

[18] 二人晚餐 (14-Aug-2011)

今日係我農曆生日(農曆7月15日)。

同老公及好友(HO)係樓下食LUNCH。

HO食的鐵板餐。



我食的雞扒米線。



老公食的西炒飯。



晚上,我同老公二人世界。

我整的肉醬螺絲粉。









焗好了,非常好味!



HOT DOG!! 

先將芝味腸放入焗爐焗。



係麵包店買的豬仔包。



準備配料,有生菜、蕃茄、洋蔥、沙律醬、茄汁。



麵包當然要焗至脆身先好味!



完成了。我同老公都超超超喜歡食呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



老公就炒碟椰菜。



二人晚餐就係咁! ^^







沒有留言:

張貼留言