2011年8月24日 星期三

[22] 生日聚餐 (22-23-Aug-2011)

生日前一天,同屋企人去左尖沙咀朗庭食自助午餐。

有魚生壽司類。



沙律類。



冷盤類。







意粉類。



燒烤類。



蒸魚類。



粥麵類。


還有很多熱盤主菜類、中式類及咖哩類等,不過我無影到。

到甜品類。










芝士類。



最後個個都食到飽飽。

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

到生日當日,約左舊同事晚上食飯。

等齊人收工前,我同其中一位去食個下午茶先。

去左義順食,我食薑汁燉奶,她食燉蛋,一齊食個加央多士。



時間差不多了,我地去左上樓咖啡室食晚餐。(預先已訂位)



小食有芝士焗薯。



蒜香雞軟骨。



4位女士都係食肉醬意粉。



兩位男士分別食日式牛肉飯



及咖哩雞肉飯。



每人都有杯飲品。



最後,她們為我準備了生日蛋糕。



今年生日都好開心,如果願望成真就好了。

2 則留言:

  1. 上樓咖啡室Where! Please tell me.Thanks!
    當天的lunch buffet價錢適中,食材ok!

    回覆刪除
  2. 上樓咖啡室呢杯是什麼飲品,請妳介紹一下,同埋價錢是什麼level. 唔該晒!
    [版主回覆08/25/2011 11:31:46]星期五見面時我講你知!

    回覆刪除