2011年8月6日 星期六

[13] 家庭聚餐 (05-Aug-2011)

近日心情真係麻麻地,好似無咩事值得開心咁!

不過今晚我好開心! 因為有人讚賞我整的雞翼好好味! 

上次整的土匪豬脾骨味道唔夠,今次整土匪雞翼就唔錯!

我早兩天已經調味,到今晚焗之前落埋芝麻同孜然粉係面,就入得焗爐。



用約230度,面焗10分鐘之後反轉焗底10分鐘,再反轉焗面多5-8分鐘就完成。



焗起了,樣子似模似樣! 

俊俊同細佬都好喜歡食,有你們支持,我會更努力的! ( 開心)



今晚除了有我的土匪雞翼,還有老公炆的牛腩,可惜我戒左食牛!

有一班食牛FANS,將整煲牛腩牛筯清晒光。

老公整的牛腩真係無敵呢!!



細家姐煮的魚柳翠玉瓜都好味道!



炒西蘭花。



細家姐係屯門買來的粉果。



炒白菜。



蕃茄炒肉碎。



薯仔炆鳳爪。



煎唔知咩魚。



有飯食之餘,還煲左瘦肉粥。



沒有留言:

張貼留言