2014年3月3日 星期一

2014-03-03@shu uemura 植村秀 全新 lightbulb UV 白瓷光感粉餅 ♪

shu uemura 植村秀 全新 lightbulb UV 白瓷光感粉餅 ($430)

無粉觸感  擦亮自然光澤 ♩♪♬

  完美平衡自然白瓷光感與極致遮瑕


  專業貼膚配方,造就無粉觸感的極致遮瑕,持久貼服

  
獨創lightbulb 雙面化妝綿,兩邊物料各具獨特功用,與粉餅完美配合,達至「易推及打亮」的上妝效果:親膚軟綿一面讓您輕易掃上適量粉底及能均勻分佈,恰到好處地調控底妝厚薄度,令妝容持久貼服;另一面的絲質纖維則可輕柔地細緻修磨肌膚,提升底妝光澤度,並抹走多餘粉末,提升肌膚自然光彩。

 SPF 30 PA +++ 
防曬保護

 16
款粉底色調,靈活配合亞洲女性膚色


就是這個橢圓形的黑色小物,可以話係扮靚小法寶,嘻嘻!



登登登凳~~~~


原來咁厲害既法寶,係有一個秘密既配方,就係以油份、珍珠和色素匯聚而成的。

簡單來講,即係用上 lightbulb UV 白瓷光感粉餅後,可以塑造出自然光澤及極致遮瑕的白瓷光感妝容。


the lightbulb 雙面化妝棉設計,上妝易推及有打亮效果。


親膚柔軟海棉 ----> 質料綿密寬廣、抗菌、抗UV及持久耐用


絲質打亮海棉 ----> 質料柔軟及防水


使用方法 : 首先將適量的粉底用柔軟海棉那一面在面上輕印及推開,均勻調控厚薄度,如果有瑕疵位置,可以塗上多一層作遮蓋之用,之後再用打亮海棉那一面在面上輕柔的打圈,以加強光澤度及抹走多餘的粉末。(小貼士 : 要用輕輕的力度打亮,否則會連粉底都抹走埋)





我的示範 : (由於我面上有好多瑕疵,所以大家請見諒哦!)


是次我化的是自然淡妝,首先我用隔離霜打底先,再薄薄的全面上一層的粉底,我用的係#764色,大致上的紅印都已經遮蓋約七成。(唉......可想到無妝的我會有幾不堪!) =_=" 


都怪我常食辛辣煎炸野,所以常常生暗瘡。(真悲哀!)


我大致上再輕印多一層粉底係瑕疵位上,不用上碎粉都已經很貼伏,之後再將兩邊面頰、額頭及鼻樑位輕輕用打亮海棉打亮一下,咁就自然白瓷光感底妝就完成了。



是次係淡妝,所以我今次就唔塗眼影眼線就出街了,只畫畫雙眉及塗上自然唇色。

輕易造出非常自然的白瓷光感妝,有時唔一定要太濃妝,只要俾人感覺乾淨利落就得。


晚上回家......我的底妝究竟會變成點呢??

我明顯累了,今天我從未補過妝,但很開心的一件事,就係無好似平時咁成面油,所以我覺得控油做得好好,而且無咩太大的脫妝情況,唯一係自己的壞習慣,經常手痕搞塊面,特別係咀周的三角位置,好不自覺的RRR,所以成日生瘡都係有因的。





總結 : shu uemura 全新 lightbulb UV 白瓷光感粉餅,對我來講真係堅好用,最改善到我面上出油情況,它真的做到啞緻而有立體效果,不會變粉人或假面人。其實細心d睇,係睇到有少量的閃閃,所以能造到有自然光澤感的妝容,而且值得一讚的地方,就係佢d粉一d都唔粗,粉餅都能造出細滑質感,上妝就會更貼服自然。我相信一天只補一次妝都ok,因為它都不易溶妝,持久度很好,亦不會焗身。最後當然就唔少得的防曬度,有SPF30及PA+++,仲有16款色調可以選擇,咁咩膚色的人都可以搵到適合自己的粉底色。



順帶一提,近期大家有無睇阿SA盛放人生的故事短片(按我)?

裡面用既眼線筆係咪好勁呢? 就係呢支CALLIGRAPH:INK全新持久顯色眼線液 ($280)



想知道更多,請按以下連結 :

✿ shu uemura Facebook Fan Page https://www.facebook.com/shuuemura.hk

✿ shu uemura 網頁 : http://www.shu-uemura.com.hk


產品及有關資料由植村秀提供





沒有留言:

張貼留言