2014年3月30日 星期日

2014-03-30@落雹星期日

老公買俾我的LINE熊熊碗。

其實早前已經買左一個,而家再買多個,因為佢驚會打爛就買唔番,所以買多個作後備。




真係好可愛! 當我食到最尾,熊熊就會出現架!! ^^


今晚,我同老公去左荃灣翠華食晚飯。







回程坐小巴時落好大雨。

之後突然車頂發出像跌石仔的響聲,我仲以為唔知咩跌下,點知一睇窗外,見到好多冰塊,我非常驚訝!

因為我都係第一次見落雹!

後尾小巴因為太大雨,路面水浸死埋火,所以我地要落車行回家。

好彩離家不遠,而且已停了落雹,不過就褲腳、鞋、襪都濕晒!

最重要係平安回家了!!


沒有留言:

張貼留言